Het Gooisch Bierfestival trok duizenden bezoekers.
Het Gooisch Bierfestival trok duizenden bezoekers. Foto: Bastiaan Miché

Stadsfonds presenteert resultaten promotieonderzoek aan ondernemers

Bedrijven

HILVERSUM - Hoe promoot je jouw evenement als ondernemer nu het beste? Verstuur je de aankondiging in een nieuwsbrief? Drop je berichten op social media of zet je het in de krant? Hoe je het evenement beter vol krijgt, wordt in november duidelijk tijdens een drietal bijeenkomsten van Stadsfonds Hilversum.

Wat is er te doen in Hilversum? Dat is de vraag die de consument stelt, maar het antwoord vinden is erg lastig. Mede door de steun van het Stadsfonds, dat in 2015 is begonnen, zijn er steeds meer evenementen in Hilversum.

Aanbod
"Er is zo veel leuks te doen", stelt Stadsfondsmanager Ingrid Geul. Het evenementenaanbod is gevarieerd en wordt volgens haar ook steeds innovatiever, wat een van de doelstellingen van het fonds is.

Gesprek
Hoe de communicatie tussen ondernemer en klant/publiek beter kan, daar heeft het Stadsfonds Hilversum onderzoek naar laten doen. Stadsfondsmanager Geul organiseert op donderdag 9 november drie bijeenkomsten in Theater Santbergen om de resultaten te bespreken, en vooral het gesprek aan te gaan met de Hilversumse ondernemers over de beste manier van promotie. Daar blijkt nog een wereld te winnen.

Wil je aanwezig zijn bij een van de bijeenkomsten? Lees meer en geef je op via www.stadsfondshilversum.nl/bijeenkomst.

Uit de krant