
Eemnesserweg kleurt oranje
HILVERSUM Nu het wereldkampioenschap is begonnen, kleurt Hilversum steeds meer oranje. De ‘oranjestraat’ binnen Hilversum blijft echter een deel van de Eemnesserweg. Mede-initiatiefnemer Lucas Bos en enkele goede vrienden/buren hebben bij elkaar opgeteld vijf kilometer aan vlaggetjes opgehangen. Het is niet voor het eerst dat de Eemnessweg oranje kleurt. Het begon al in de coronaperiode en sindsdien gaat de buurt bij ieder eindtoernooi steeds een stapje verder. Daarnaast heeft Bos, net als twee jaar geleden, een speciaal oranjelied gemaakt. Dit nummer is al heel wat keren beluisterd op Spotify. Meer hierover op www.hilversumsnieuws.nl/extra en in de Extrrabijlage (voor leden) in deze krant.
ADVERTENTIE