'Ik denk dat het urgent is voor Hilversum', aldus Hilversum Marketing-directeur Jeroen Kreijkamp

Het niet hebben van een sterk imago is zorgelijk voor Hilversum

6 sep 2021, 17:00 · leestijd 6 minuten Cultureel
Stadspark De Kwekerij is volgens Jeroen Kreijkamp een goed voorbeeld van het verlevendigen van Hilversum.
Stadspark De Kwekerij is volgens Jeroen Kreijkamp een goed voorbeeld van het verlevendigen van Hilversum. Foto: © Foto Miché / Bastiaan Miché

De urgentie om het imago van Hilversum te gaan bepalen en meteen te gaan versterken is groot. Dat geeft Jeroen Kreijkamp, directeur Hilversum Marketing, aan. Dat vraagt om lef en het maken van duidelijke keuzes. “Het baart ons zorgen.”

Uit de laatste imago-onderzoeken komt volgens Kreijkamp een verontrustend beeld onder ondernemers en bezoekers van Hilversum aan het licht als het gaat om de beleving van de stad. De nodige vierkante winkelmeters staan leeg in het winkelhart, waar..

Laatste nieuws

De Vereeniging aan de Oude Enghweg.

Dudok Architectuur Centrum belicht: De Vereeniging aan de Oude Enghweg

14 uur geleden
'Oost is King' staat op het enorme doek in de speeltuin.

Het oranjefeest van Hilversum-Oost; Koningsdag op Wegaplein

27 apr, 17:00
EXTRA
Afbeelding

Feest in Dudokpark en het centrum

Hilversum viert Koningsdag: smoothies voor 1 euro en vijftig paar schoenen te koop

27 apr, 14:00
Afbeelding

Hippe verlichting die van kleur kan wisselen maakt Beatrixtunnel sfeervoller en sociaal veiliger

27 apr, 07:34
EXTRA
Professor Drabb: 'Op het moment dat ik een hand voor me krijg, komt er iets binnen dat er ook direct weer uitgaat.'

Zaterdagportret | Wouter Ruarus / Professor Drabb

Hilversumse handlezer geeft ongezouten, soms onfatsoenlijke, maar vaak rake analyse van iemands leven

27 apr, 07:00