Het duurt nog wel enige tijd, maar de oranje kliko gaat weer weg uit de Gooise tuinen. Bij de discussie over bron- of nascheiding van het pmd-afval koos ook de gemeenteraad van Hilversum woensdagavond voor die laatste optie.
Daarmee zijn de meeste van de zes Gooise gemeenten vóór scheiding van het pmd door het afvalbedrijf zelf en kunnen inwoners van deze regio het pmd- én het restafval straks in dezelfde container gooien. Eerder kozen al Gooise Meren, Laren en Wijdem..













