Hilversumse atlete maakte deel uit van dé estafetteploeg

Wereldkampioen Myrte van der Schoot gehuldigd bij haar GAC: ‘Geweldige ervaring en vooral supergaaf’

6 mrt 2024, 07:30 · leestijd 2 minuten Sport
Afbeelding
Foto's: © Foto Miché / Bastiaan Miché

Met de gouden medaille om haar nek is de Hilversumse atlete Myrte van der Schoot dinsdagavond in het clubhuis van de Gooise Atletiek Club gehuldigd. Zij maakte deel uit van de zeskoppige 4 keer 400 meter estafetteploeg die zondagavond in Glasgow tijdens de wereldkampioenschappen indoor oppermachtig zegevierde.

De 19-jarige Hilversumse werd even overdonderd door de aanwezigheid van veel leden en belangstellenden bij de huldiging. Met een grote bos bloemen gaf wethouder Karin van Hunnik (Sport) acte de présence. In de huldiging bedankte Van der ..