'Zo moet het toch niet zijn?'

Kritiek Leefbaar op bereikbaarheid en ook klantvriendelijkheid gemeente Hilversum

27 okt 2021, 10:00 · leestijd 1 minuut Mensen
De telefonische bereikbaarheid van het Stadskantoor is voor verbetering vatbaar, vindt Leefbaar Hilversum.
De telefonische bereikbaarheid van het Stadskantoor is voor verbetering vatbaar, vindt Leefbaar Hilversum. Foto: Bastiaan Miché

Waarom is de gemeente Hilversum telefonisch alleen in de ochtend bereikbaar en waarom sta je als beller naar de afdeling burgerzaken tien minuten in de wacht voordat een medewerker je te woord staat? Deze en nog veel meer vragen stelt Leefbaar Hilversum aan het college van burgemeester en wethouders. 

Leefbaar-commissielid Jacqueline van Oostveen is de in haar ogen slechte bereikbaarheid en ook het gebrek aan laagdrempelig- en klantvriendelijkheid helemaal zat. “Er is nooit iemand te bereiken”, licht zij toe. “Zo moet het toch niet zijn? En hoe..

Laatste nieuws

EXTRA
Afbeelding

Wethouder nageroepen voor dragen keppel

Eerste Holocaustherdenking op Joodse begraafplaats: 'Voor antisemitisme is geen plaats in Hilversum'

4 uur geleden
Afbeelding

Burgemeester van Hilversum spreekt bij herdenking van moord op Pim Fortuyn

4 uur geleden
Barsten in de ruiten naast de toegangsdeur.

Opgepakt trio voor 'aanslag' bij woning in Hilversum-Noord zijn Hilversummers

7 uur geleden
Brandweerautos verhuisd

Historische brandweervoertuigen naar nieuw onderkomen op Neuweg

10 uur geleden
EXTRA
Jill Weeda en Meike van Essen: "Het lastige aan King of the Court is dat er heel veel tijdsdruk is."

Queen & King of the Court

Gevoel van 'zon-zee-strand' op Marktplein: spelers én publiek genieten tijdens beachvolleybalternooi

14 uur geleden