Een bijzonder moment voor alle betrokkenen bij De Wybert. Zij vierden vrijdag de officiële start van de bouw van het appartementencomplex aan de Larenseweg in Hilversum. De toekomstige bewoners moeten nog wel even wachten op de sleutel.
Het ziet er nu naar uit dat de werkzaamheden in het derde kwartaal volgend jaar zijn afgerond, zegt hoofd projecten van bouwbedrijf TEAMWBC, Remco Papen. Het bouwbedrijf uit Winterswijk, met onder meer een vestiging in Soest, is in Hilversum..













