De geplande verhuizing van supermarkt Hoogvliet van winkelcentrum Chatham aan de Admiraal de Ruijterlaan naar het voormalige pand van garage Stam aan de Bosdrift is voorlopig uitgesteld. Dat schrijft het college van burgemeester en wethouders aan de Hilversumse gemeenteraad.
De supermarkt presenteerde al jaren geleden al de eerste plannen voor de verhuizing naar het grotere en ‘meer toekomstbestendige’ onderkomen in Hilversum-Zuid. Dat zou nodig zijn om ook in de toekomst het hoofd boven water te houden.













