De vernieuwde Gijsbrecht van Amstelstraat oogt fraai, maar is volgens ondernemers en sommige politieke partijen nog niet helemaal af. Zowel D66 als ChristenUnie trokken bij het college van burgemeester en wethouders aan de bel over het beperkte groen en het uitblijven van extra terrassen.
Het college erkent dat niet alle beplanting goed is aangeslagen en dat uitbreiding van terrassen voorlopig wordt belemmerd door de huidige regelgeving.













